Re: Kolejnosc partycji przy dwoch twardzielach

Autor: Robert Dubas (rds_at_irc.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 23:54:55 MET

Darek Knopiński (knop_at_free.polbox.pl) wrote:
: Jest to nie mozliwe poniewaz litera pierwszej partycji dysku bedzie zawsze
: taka sama jaka przyporzadkowuje bios komputera. Jezeli twoja "dyskietke"
: podepniesz do drugigo kanalu IDE jako master to wg biosu powinna ona mic
: litere E: , a Windows 95 przyporzadkuje jemu litere D:.

: >Czesc i Szczesliwego Nowego Roku!
: >
: >Mam dwa twardziele: 1,6 gb podzielony na 3 partycje i "dyskietke" 52 mb.
: >Jak zrobic (o ile to mozliwe, of korz) pod DOSem i Winda 95, zeby partycja
: >"dyskietki" byla ostatnia widziana przez kompa (poza CD-kiem, rzecz jasna),
: >a nie wpieprzala mi sie jako [D:] ?
: >Bede dzwieczny za sugestie,
: >TIA,

Ja proponuje zalozenie na "dyskietce" partycji extended + dysk logiczny i
wywalic primary. Wtedy G95 wyrzuci toto na koniec listy.
Sam tak robilem na mojej "dyskietce" 540MB ;o)

--
RDS
mailto:rds_at_irc.pl