Re: Kolejnosc partycji przy dwoch twardzielach

Autor: Darek Knopiński (knop_at_free.polbox.pl)
Data: Fri 02 Jan 1998 - 21:40:24 MET

Jest to nie mozliwe poniewaz litera pierwszej partycji dysku bedzie zawsze
taka sama jaka przyporzadkowuje bios komputera. Jezeli twoja "dyskietke"
podepniesz do drugigo kanalu IDE jako master to wg biosu powinna ona mic
litere E: , a Windows 95 przyporzadkuje jemu litere D:.

--
Name: Darek Knopinski
Mailto: knop_at_free.polbox.pl