Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: Zebrowski (zebro_at_iname.com)
Data: Thu 01 Jan 1998 - 07:36:06 MET

Caly pic polega na tym, ze TPSA jest compania telefoniczna i jednoczesnie
ISP, natomiast w Kanadzie telefoniczna kompania nie zajmuje sie ISP. Tutaj
polega to na tym, ze Kompanie specjalizujace sie w ISP kupuja od lokalnych
kompanii telefonicznych uslugi "bulk" (hurtowo) i dalej sprzedaja dla ludzi.
Tak samo jest z telefonowaniem miedzymiastowym - dlatego tez jest taniej
telefonowac z pln ameryki niz odwrotnie. Sprawa latwiejszego i tanszego
dostepu do internetu w Polsce polega (tak mi sie wydaje) na zmianie
ustosunkowania sie do ISP. Wiecej ludzi zacznie uzywac ISP (tutaj mysle o
organizacjach z poza TPSA) - ISP zacznie kupowac wiecej (hurtowo) od TPSA i
dalej ceny stana sie bardziej konkurencyjne a i w koncu ktos zacznie
oferowac bezlimitowy dostep tez.
Najlepszego w Nowym Roku
JJ
PS - Sprint Canada $21.95 Can za miesiac, 56k bezlimitowo.
PS1 - Sprint Canada nie jest firma telefoniczna - jest brokerem uslug
zwiazanych z telefonia.