Re: !!!!!Rozmawialem z czlowiekiem z TPSA!!!!!!!!!

Autor: fido (fido7_at_idirect.com)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 17:16:45 MET

Dla ciekawskich oplata w Kanadzie za linie telefoniczna
wynosi $19.95 CAD miesiecznie, do ceny doliczany jest 15%
podatek. caly koszt to $22.95.
W tym wliczone sa rozmowy lokalne po metropolii Toronto.
Jesli chodzi o ceny internetu to mozna kupic caly serwis juz za
$15.00 CAD 9 pogatki wliczone).
Internet ma numer lokalny to mozna gadac lub trzymac wlaczona
linie przez 24 godziny.

Szczesliwego Nowego 1998 Roku!

fido7_at_idirect.com
Arthur