Re: SDRAM itp.

Autor: Krzysztof Paweł Szymański (chris_at_use.com.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 16:53:34 MET

Tak SDRAM wystepuje tylko i wylacznie w postaci DIMMa, ale az w trzech
rodzajach:
144pin DIMM
168pin DIMM
200pin DIMM

DIMM-y sa takze FPM 64bit, EDO 64bit, EDO/ECC 72bit, ECC 72bit.
A sam SDRAM dzieli sie na SDRAM 64bit oraz SDRAM/ECC 72bit.

Wroc do archiwum grupy i odnajdz moj e-mail zawierajacy zestawienie DIMM-ow
168pin.

KaPeS

LukPlastMan napisał(a) w wiadomoœci: <34aa4605.45922364_at_news.icm.edu.pl>...

>W sumie wychodzi na to samo, bo przeciez SDRAM z tego co wiem jest
>tylko DIMM... no chyba, ze sie myle :).

DIMM