Re: SDRAM itp.

Autor: LukPlastMan (lukplast_at_quake.org.pl)
Data: Wed 31 Dec 1997 - 14:20:09 MET

>Mozna, poniewaz jeden DIMM to jeden bank. Troche jednak mylisz pojecia bo
>SDRAM to rodzaj pamieci a Tobie chodzi o pamieci na modulach DIMM.

W sumie wychodzi na to samo, bo przeciez SDRAM z tego co wiem jest
tylko DIMM... no chyba, ze sie myle :).

>Na plytach Pentium tylko z podstawkami dla pamieci SIMM PS/2 nie mozna bylo
>wkladac nieparzyscie modulow bo jeden bank to dwa moduly SIMM PS/2 (szyna
>danych Pentium jest 64-bitowa a jeden SIMM PS/2 to tylko 32-bity ale juz DIMM
>jest 64-bitowy)

Aaa....
Czyli majac na plycie 2x16 SDRAM, moge dolozyc 1x32 i miec 64, bez
zadnej straty szybkosci ani konfliktow?

Pozdrawiam, Lukasz Wedrocha - LukPlastMan
The Immortals - Quake Clan Page: http://www.quake.org.pl/klany/im
The Immortals e-mail: klanim_at_quake.org.pl
My Games Page: http://heros.juni.gliwice.pl/~lukplast
E-mail: lukplast_at_quake.org.pl
ICQ UIN: 1719397