Re: CDROMy z nagrywarki

Autor: Michał Piotrkowicz (moll47u_at_ic.com.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 20:11:18 MET

Slawek Wegorzewski napisał(a) w wiadomości:
<34A8CFA2.48B6A97D_at_wonet.com.pl>...

|Inny: zmień CD-Rom.

Starość nie radość - mój służy już wyłącznie do odtwarzania płyt audio
(Mitsumi 4x). Ale nie kupuj Philipsa bo to chłam - mój właśnie siedzi
w servisie od 2 tygodni - i mam problemy z odbiorem - najlepiej kup
Tschiba'ę (nie wiem czy dobrze napisałem - przepraszam) lub BTC -
całkiem dobre. Sprawdź czy ma przycisk play lub inne na przodzie wbrew
pozorom się przydają

Michał Piotrkowicz
ICQ: 3385982
 moll47u_at_ic.com.pl