Re: Dobry modem cd.

Autor: Maciej Wyczawski (gekusior_at_kinga.cyf-kr.edu.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 18:35:56 MET

Witam

Piotr Domagalski napisał(a) w wiadomości: <68ao60$ngo_at_h1.uw.edu.pl>...
Wiekszosc ludzi poleca mi U.S. Robotics Sportster.
Ale teraz jaki ? Flash czy normalny ? Wolalbym wersje
wewn. , a Flash jest chyba tylko zewnetrzny, no ale jest
chyba lepsze od normalnmego Sportstera , nie ? Bo wszytsko
mozna porogramowo zmieniac
Co sadzicie ?

--
W poprzednim poście pisałeś, że masz raczej kiepską linię. Jeśli tak to
radzę Ci unikaj "zwykłego" USRobotics'a. Mam taki i wiem, że jest dobry ale