Re: Abonent czasowo wyłączony ....

Autor: Lukasz Jozwinski - Lublin (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 30 Dec 1997 - 18:25:39 MET

On Tue, 30 Dec 1997 13:55:30 +0100, "JaQbek" <jbx_at_friko.onet.pl>
wrote:

> Witam !!!
>Ostatnio w Lublinie są straszne problemy z dodzwonieniem
>się pod numer 0-202122. Jeszcze pół roku temu bez proble-
>mu łączyłem się za pierwszym razem i zawsze na 33,6kbps.
>Teraz na przemian zgłasza się pani, która non-stop powtarza:
>"Abonent czasowo wyłączony, abonent ..." lub jest zajęte.
Od 22 do 24 nie mozna sie dodzwonic, a jak sie uda to modem jest
"gluchy", czyli polaczony jestem, ale nic sie nie da robic ...

>Dopiero po kilku, kilkunastu lub kilkudziesięciu próbach uda-
>je się dodzwonić (zawsze 33,6).
U mnie 33,6 lub 31,2 ..

>Czy "abonent czasowo wyłączony" oznacza, że wszystkie
>modemy są zajęte, czy na chwilę TelePIES wyłączył serwer ?
>Zdaje mi się, że to pierwsze. Tylko dlaczego nagrali taki
>głupi komunikat ?
Ciekawi mnie tylko czy jak ta pani mowi to licza impulsy, z nimi nigdy
nic nie wiadomo ...

>P.S.: Czy Wy też (szczególnie z Lublina) macie takie proble-
> my z dodzwonieniem się pod 0-202122
Tylko wieczorem - po 30 probie czasem sie udaje.
Czasem w srodku dnia jest zajete ale nie dluzej jak do trzeciej proby
(mam powtarzanie wykrecania co 10 sekund).

> e-mail: jaqbek_at_kki.net.pl

DentarG

      e-mail:jozef_at_kki.net.pl
          Warcraft II page: