Re: Unix

Autor: chmiel_at_ibmer.waw.pl
Data: Tue 30 Dec 1997 - 10:27:41 MET

On 1997-12-28 KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl(AndrzejKarpinski) said:

>Porzadny DUZY wieloprocesorowy server, z wieloma uslugami (w3cache
>wielkosci np. 15GB, irc-server, ftp wielkosci 20GB, DNS, httpd,
[]
>niezawodnosci jak poprzednio, mozliwosc pelnej kontroli nad
>procesami (kill, stop, zmiana priorytatu - niektore procesy
>dzialaja np. non-stop przez miesiac zanim wypluja koncowe dane,
>jest potrzeba by w dzien schodzily w tlo lub byly zatrzymywane
>jesli load average podskoczy pow. 3, rownoczesnie jest konieczne by
>sterowania i kontrola nad komputerem byla mozliwa jednoczesnie dla
> [...]

Wymieniaj dalej tylko dostosuj skale do
wlasciwego poziomu ...
Manipulacja przydzialem czasu CPU jest w/g
Twojego opisu znacznie lepiej rozwinieta w UNIX
niz w MDOS. Czy na poziomie systemow o ilosci
terminali <30 jest ona niezbedna?
Pod MDOS'em nie znam oprogramowania, ktore
umozliwiloby obsluge wszystkich serwisow
ktore udostepnia UNIX ale mam GOPHER i wiem
o dzialajacym pod DOS FTP. Czy to oznacza,
ze innych nie mozna napisac czy ze nie ma na to
zapotrzebowania?
Pozdrowienia!!Stanislaw Chmielarz

Email:chmiel_at_ibmer.waw.pl
fax:UNIPROJEKT 48-22-673-11-67

Backup not found Abort,Retry,Ignore,Hangup?

Net-Tamer V 1.09 - Test Drive