Re: Unix

Autor: Dariusz K. Ladziak (ladzk_at_ite.waw.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 00:36:48 MET

On 28 Dec 1997 14:03:36 GMT, chmiel_at_ibmer.waw.pl wrote:

>Nie! ale sa ludzie, ktorzy twierdza, za sa rzeczy,
>ktore mozna zrobic tylko pod UNIX'em a ja
>tylko chcialbym wiedziec jakie? :-)))

A toglupstwa twierdza, bo jak nawet pokaza taka operacje to nie moga
dac gwarancji ze juz jutro ktos nie opublikuje calkiem nowego, jeszcze
lepszego systemu ktory potrafi wszystko to co unix i jeszcze troche...
a chocby real time... ponoc w linyxie cos w tym kierunku robia, ale
klasycznemu unixowi daleko do systemoe RT, choc tym znow daleko do
unixa... pod innymi wzgledami. tak wiec wlasciwe narzedzie do
wlasciwych zadan - do czasu rzeczywistego systemy RT, do
wielozadaniowosci systemy wielozadaniowe (unix, pare innych lepszych
lub gorszych), smarkaczowi do gierek DOS lub winda, bo wiekszego
systemu nie ogarnie samodzielnie...

Darek