Re: Odp: Tworzenie WWW

Autor: Andrzej Karpinski (KARPIO_at_golem.umcs.lublin.pl)
Data: Mon 29 Dec 1997 - 00:12:16 MET

>Ja strony WWW robilem za pomoc FrontPage 97,
>cho nie przepadam za produktami Microsoftu
>ten akurat naprawdOmega mnie siOmega spodoba|
>i |mia|o Ci go mogOmega poleci

Swietnie! Proponuje tuz po stworzeniu poddac strone wypluta przez
FrontPage dzialniu jakiegos parsera sprawdzjaacego bledy skladniowe
(polecam doskonaly i POLSKI !!! - SWAT na stronie
http://poncland.xyz.lublin.pl/). Az czerowno bedzie ;> Nie wspomne juz o
tym, ze plik zrodlowy wygladajacy to samo (i bez bledow!) mozna stworzyc
(chociazby recznie) tak, by byl o 80% mniejszy niz to co wypluwa
FrontPage :>

karpio