Autor: Witold Tomaszewski (willy_at_ceti.com.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 18:19:09 MET
> > Nooo, moze nie jestem prawnikiem, ale wypowiem sie na temat
> > maksymalnej dlugosci trwania naprawy. Otoz, z tego co wiem, wynosi
> > ona _maksymalnie_ 14 dni roboczych...
> Pod warunkiem niezaakceptowania tekstu, jak ponizej...
Tak, wtedy, gdzy zrzeka sie pisemnie postanowien zapisanych w karcie
gwarancyjnej, wtedy chroni nas rekojmia... Czasami jest to lepsze niz
jakas lipna gwarancja...
> > > Podpisales to?... Punkt ten daje serwisowi praktycznie
> > > nieograniczony czas na naprawe :( Ale nie wiem, na ile ten punkt
> > > ma wiazaca Ciebie moc prawna. Nie przypominam sobie, aby istnial
> > > przepis mowiacy o maksymalnym mozliwym czasie trwania naprawy...
> > > Ale moze prawnicy sie wypowiedza.
> Cytat z gwarancji. Warto pamietac, ze gdy gwarancja nie jest dluzsza
> niz rok, to pisemna gwarancja firmy sluzy zwykle _ograniczeniu_ praw
> klienta. W takich przypadkach lepiej jej nie odbierac, a juz na pewno
> dokladnie czytac przed podpisaniem i traktowac jako sposob
> identyfikacji (nr seryjny) lub potwierdzenie dodatkowych uslug (on
> site, sprzet zastepczy itp). Twoje prawa zapewnia Ci ustawa o rekojmi.
I trzeba przypomniec, ze rekojmia nadal obowiazuje jeszcze przez rok po
wygasnieciu gwarancji!
-- Szczesliwego Nowego Roku zyczy Willy. e-mail : willy_at_ceti.com.pl www : http://www.radek.ceti.com.pl UIN : 2364850
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:39:11 MET DST