Re: Problem z CD-ROM'em

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 12:10:58 MET

On Sun, 28 Dec 1997 14:43:43 +0100, Witold Tomaszewski
<willy_at_ceti.com.pl> wrote:

>Nooo, moze nie jestem prawnikiem, ale wypowiem sie na temat maksymalnej
>dlugosci trwania naprawy. Otoz, z tego co wiem, wynosi ona _maksymalnie_
>14 dni roboczych...
Pod warunkiem niezaakceptowania tekstu, jak ponizej...

Cytat z gwarancji. Warto pamietac, ze gdy gwarancja nie jest dluzsza
niz rok, to pisemna gwarancja firmy sluzy zwykle _ograniczeniu_ praw
klienta. W takich przypadkach lepiej jej nie odbierac, a juz na pewno
dokladnie czytac przed podpisaniem i traktowac jako sposob
identyfikacji (nr seryjny) lub potwierdzenie dodatkowych uslug (on
site, sprzet zastepczy itp). Twoje prawa zapewnia Ci ustawa o rekojmi.

Pozdrawiam

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl