Re: Jaki filtr na monitor?

Autor: Rico (rico_at_kki.net.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 21:36:20 MET

Mój monitor to Hundai DeluxScan 15G+.

Czasami trochę bolą mnie oczy po kilku godzinach siedzenia przed nim,
dlatego pomyślałem o filtrze.

Czy zadaniem filtrów jest tylko podniesienie kontrastu i jakości obrazu, czy
też mają one za zadanie także powstrzymywać jakieś promieniowania? Czy Twoim
zdaniem cała gra jest warta świeczki? Zwłaszcza, że monitor nie jest jakiś
strasznie stary, kupiłem go jakieś 6 miesięcy temu.

Pozdrawiam!

Rafał

<683eb8$s3c_at_bgtnsc02.worldnet.att.net>...