Re: Jaki filtr na monitor?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Sun 28 Dec 1997 - 00:28:54 MET

On Sat, 27 Dec 1997 12:56:53 +0100, Rico wrote:
>Doszły do mnie słuchy, że jedynie filtry Polaroid tak naprawdę dzaiłają i
>nie są tylko gadżetem, ale nie za bardzo chce mi się w to wierzyć.

Uwierz. Naprawde dzialaja.
Nie musisz wierzyc - sprawdz. Za szybe [lada sklepowa] wstawiamy
kartke papieru z tekstem. Za glowa zapalamy zarowke. Patrzymy w szybe
pod takim katem zeby zobaczyc odbicie zarowki. Tekstu nie zobaczymy.
Prosimy sprzedawce o podanie Polaroida - tekst uda sie odczytac.
Prosimy o nastepne filtry i juz wiemy za co placimy 300zl.

>Zwłaszcza, że Polaroid Universal kosztuje grubo ponad 300 PLN....
>Co radzicie?

Zaslony zaciagnac i biurko obrocic, tak zeby za plecami nie miec nic
jasnego. Przy nowoczesnych monitorach filtr prawie niepotrzebny.

J.