Poszukuje "dobrego" sterownika do skanera plaskiego NIKON AIX 110 do OSR-2pl.

Autor: MarK (mszyman_at_psk2.am.lodz.pl)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 20:10:54 MET

Mam taki problem:
Posiadam skaner plaski Nikon AIX_110. Niestety dotychczas nie udalo mi sie
znalezc dobrze dzialajacych sterownikow do Win95_PL.
Instrukcja skanera podaje, ze mozna pracowac nawet w trybie VGA 640x480.
Tymczasem okno dialogowe skanera "nie miesci sie na ekranie" nawet w trybie
1024x768. Dotychczas nie udalo mi sie skutecznie rozwiazac tego problemu -
jedynym wyjsciem jest "virtual desktop" 1280x1024, ale to w praktyce dosc
klopotliwe.
Serdecznie prosze o pomoc.
Mariusz
mszyman_at_psk2.am.lodz.pl

A T T E N T I O N A N T I S P A M:

if reply please remove "removeme" from email address