Re: Jak scrackowac trzydziestodniowy shareware?

Autor: Halk (tomahalk_at_polbox.com)
Data: Sat 27 Dec 1997 - 02:45:30 MET

On 26 Dec 97 12:39:26 GMT, "Marmot" <marmot_at_friko.onet.pl> wrote:

>A po co ? nie lepiej: name: GARGAMEL'95 s/n : 951589925305770743 ?
>Moja rada MOD,XM,S3M itd. to syf przerzuc sie na MP3 !
>--
>MP3,SOFT,PSX 0602-676183

EUREKA !!!

Jestem twoim dłuznikiem - zadzialalo! Thank!

A przy okazji, czemu jest pelno crackow do MOD4WINa v2.20 i v2.30+? Ja
mam v2.30 i przeszukalem ladny kawalek sieci i nic. Ale wszystko
dobrze sie skonczylo. Wielkie dzieki dla wszystkich ktorzy odezwali
sie w tej sprawie.

Pozdrawiam
Happy New Year to all!