Re: Podlaczenie modemu

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 23:47:57 MET

On Sun, 21 Dec 1997 01:51:11 +0100, Dariusz Kotowicz
<Darek_at_client.cpu-zeto.com.pl> wrote:

>ad 1.Po muchomora.

Ach, jaki extraordynaryjny dowcip ! :-P

>Choćby po to,że komputer działa np.tylko 2
>godz.dziennie
>a sekretarka na okragło.

U mnie komputer działa na okrągło (tyle że jeśli nie jest używany, to
sobie usypia).

Poza tym jeśli komputer będzie wyłączony, to co będzie odbierać faxy,
hę ? Przecież do faxów miał być komputer ?

ATSD to dlaczego TY mi odpowiadasz, a nie ten, który prosił o pomoc ?
To chyba on wie, dlaczego chce mieć taką kombinację...

>ad 2.Jesli nie wiesz to nie wprowadzaj innych w bład.Da się i to ze
>zwykłym modemem a nie tylko z dziwnym.

No to czemu się nie podzielisz, jak to zrobić ?

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !