kretyńskie rady, było: 4 rozne problemy

Autor: Andrzej Ława (lawa_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 23:48:04 MET

On 21 Dec 1997 18:11:28 GMT, "Piotr Adamczyk"
<adamczyk_at_ci-1.ci.pwr.wroc.pl> wrote:

>To się nazywa "fachowa" odpowiedź.

Ech, są ludzie i parapety, jak mawia moja kumpelka... Na
pl.comp.os.win95 ciągle się zdarzają mądrzy inaczej, którzy potrafią
tylko dawać rady w stylu: "zmień sobie system", "linux rulez", "os/2
jest lepszy" itp. Na takich "geniuszy" jest tylko jeden sposób: filtr.
Tęsknię za moderatorami....

BTW: u mnie np. OS/2 WARP 3 nie poszedł od pierwszego kopa, od
drugiego też nie. Ciągle się wieszał bez (z mojego punktu widzenia)
najmniejszego powodu. Wk*.* się i wywaliłem OSa. Wziąłem Win95 i, o
dziwo, poszło od razu. Czyli nie jest aż takie złe...

* e-mail: lawa_at_priv.onet.pl
* motto : Cztery kółka ? To dobre dla dzieci !