Re: monitory z glosnikami

Autor: Krzysztof Halasa (khc_at_intrepid.pm.waw.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 20:25:28 MET

joshua2_at_linux.uci.agh.edu.pl (Jacek Osiecki) writes:

> Nie warto. A dlaczego?
>
> 1. Głośniki te są żałosnej jakości - wystarczające do odgrywania odgłosów
> przypisanych do zdarzeń albo do słuchania tekstów przy słownikach, ale do
> muzyki (nawet tej w grach) się nie nadają.

Hmm... Moze nie zawsze? Np. w moim Philipsie 107A sa glosniczki,
i zupelnie nadaja sie do sluchania muzyczek z gier. Oczywiscie nie ma
to wielkiej mocy, ani 0.0001% znieksztalcen, ale kiepska jakosc
w grach zupelnie nie przeszkadza. Podobno mam dobry sluch.

Inna sprawa, ze podczas kupowania monitora obecnosc glosnikow
(i mikrofonu) byla mi obojetna.

> 2. Głośniki emitują silne pole elektromagnetyczne - często może to
> zniekształcać obraz.

Moze tez nie zawsze? W kazdym razie w moim przypadku nie ma tego problemu.

> 3. Monitor jest większy, ew. powierzchnia ekranu jest mniejsza.

To fakt - w kazdym razie na pewno jest ciezki.

> Lepiej. :)

To fakt - chociaz, jak dla mnie, z nieco innych powodow (np. moc
albo ustawienie glosnikow). Ale do gier sie nadaja zupelnie dobrze.

--
                  Merry Christmas and Happy New Year!
Krzysztof Halasa