Podsumowanie: Gwarancja na HDD

Autor: Tomasz Hołdowański (mordazy_at_friko2.onet.pl)
Data: Fri 26 Dec 1997 - 02:21:51 MET

Czesc!
Ciekaw jestem zakonczenia tej calej sprawy z dyskiem. Chce tez poznac
wiecej szczegolow, na przyklad to, czy drugi dysk dostales w oryginalnym
opakowaniu. Piszesz, ze byl sformatowany, wiec chyba nie. Mowie Ci: TO
SMIERDZI! Nie daj sie nabrac jakims patalachom tylko dlatego, ze pomachaja
Ci przed nosem gwarancja. Jesli tasma jest tylko uszkodzona/naderwana w
jednym miejscu, to nikt nie ma prawa odbierac Ci z tego powodu gwarancji, a
przynajmniej dopoki dysk nie nosi ewidentnych sladow otwierania - czyli
dopoki tasma nie jest zerwana w calosci (Mojemu kumplowi przyjeli bez
specjalnych oporow dysk, ktory tasme mial doslownie pocharatana od
wkladania i wyjmowania z szuflady). Zazadaj od nich skontaktowania sie
(przy Tobie) z przedstawicielstwem producenta czy skad oni te dyski biora i
niech zalatwia te sprawe raz na zawsze. Pomoc tez moze moja sugestia z
pierwszej odpowiedzi:

" ...powiedz, zeby sie nie wyglupiali tylko niech wymieniaja, bo jak nie,
to ani ty, ani zaden z twoich licznych (zaakcentuj licznych) znajomych nie
kupi od nich juz nigdy nawet blaszanych sanek do flopa."

Mam nadzieje, ze poinformujesz mnie co sie dalej dzialo.
Pozdrowienia i Wesolych Swiat (oby z nowym twardzielem)

Mordazy von Trrfyx

                                 mordazy_at_friko2.onet.pl
                       ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
                      NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.