Re: Creative 220e

Autor: Gogo (gogoad_at_kki.net.pl)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 12:06:24 MET

Hymmm.... moze plytki sa za cienkie? Kiedys mialem taki problem z napedem
Mitsumi 8x. Nie czytal mi pewnej pylki, lecz gdy ja podkleilem tasma
klejaca (co pogrubilo plyte) to bylo OK.
Moze twoj naped sie rozregulowal?
Te tansze plyty sa byle jak tloczone (np. sa za cienkie).

Sprubuj jadna z tych plytek pogrubic w miejscu gdzie czytnik ja lapie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Pozdrowienia Andrzej Duś Jr - Gogo
E-mail: gogoad_at_polbox.com
lub gogoad_at_friko2.onet.pl