Re: Niech żyje Optimus!

Autor: Tomasz Fidecki (fidecki_at_green.pap.com.pl)
Data: Tue 23 Dec 1997 - 06:11:28 MET

Andrzej Karpinski wrote:

[...]
> [...]
> przekretow, wskutek czego straci wplyty z reklam, ale przyczyni sie do
> wzmocnienia polskiego rynku komputerowego i promocji solidnych, ktorzy
> przez swoja solidnosc traca. Jak to jest, ze w tym kraju bogaci moga byc
> tylko zlodzieje... Zabierzmy sie za Optimusa! Niech kolorowe reklamy nie
> beda wystarczajacym powodem by wydac miliony/miliardy na najgorsze w
> Polsce skladaki. Nich wreszcie ktos postawi znak rownosci miedzy gielda i
> Optimusem, bo z grubsza obie te instytucje oferuja sprzet podobnej
> jakosci, zlozony przez wartych siebie amatorow...

  Nie wiem skad u was takie zacietrzewienie. Moim skromnym zdaniem nie
istnieje pojecie producenta komputerow, w odniesieniu do PC-tow. Wszyscy
lepiej lub gorzej skladaja je z gotowych czesci. A w odniesieniu do tzw
serwerow opartych na architekturze peceta, po prostu skrecaja gotowe
zestawy renomowanych producentow jak HP, IBM, Intel itp.
  Wydaje mi sie jednak lekka przesada stawianie znaku rownosci miedzy
gielda i optimusem. Abstrahujac od jakosci uslug serwisowych optimusa,
sadze, ze serwis w kontekscie gieldy serwis po prostu nie istnieje. Na
temat serwisu optimusa i jemu podobnych mam male doswiadczenie, gdyz
sprzet optimusa, z ktorym mam do czynienia.... po prostu jeszcze sie nie
popsul ani razu, w przeciwienstwie do kilku skladakow. W razie potrzeby
sluze przykladami.
  Nie jestem fanem ani optimusa, ani zadnych innych firm. Jedyna ze
znanych mi firm komputerowych, ktora sprzedaje buble, to firma
Microsoft.
Chetnie wyslucham rzeczowych dowodow, natomiast nie traktuje powaznie
goloslownych hasel rodem z ulicznych manifestacji.

Pozdrowienia

--
 _____ ___
|_   _| __| Tomasz Fidecki       IRC Fido__
  |_| |_|   http://green.pap.com.pl/~fidecki