"Roz. płyty sys. dla PnP BIOS- problem

Autor: Pawel Poplawski (poel_at_polbox.com)
Data: Thu 25 Dec 1997 - 02:37:11 MET

Zainstalowałem sobie niedawno 32 MB w dwóch SIMM-ach EDO po 16MB każdy i
wszystko chyba jest w porządku (ja przynajmniej nie zauważyłem żadnych
problemów), ale Windows 95 (nie OSR2) wyświetla mi informacje o
nieprawidłowej pracy urządzenia (Control Panel, zakładka Menadżer
urządzeń), które określa jako "Rozszerzenie płyty systemowej dla PnP BIOS".
Poprzednio nic takiego nie miało miejsca.
Więcej nawet, kilka godzin temu zainstalowałem sobie Virge DX i podczas
instalacji nie było żadnych problemów.
Jak myślicie, co może być powodem?

--
e-mail: poel_at_polbox.com