Jakie parametry do L3ENC ?

Autor: Peter (pwysoki_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 19:00:03 MET

Zgrałem sobie z płytki CHIP-a program L3ENC v.2.71.
Z powodzeniem udaje mi się używać dekodera L3DEC
natomiast nie umiem użyć odpowiednich parametrów
do L3ENC, próbowałem go wywołać tak:
L3ENC PLIK.WAV PLIK.MP3
ale pojawia się wtedy wielkie okno z pytaniem czy
chcę wpisać kod rejestracyjny programu, po odpowiedzeniu
że nie program kończy swoje działanie.
Każde wywołanie z tymi parametrami w innej kolejności lub
bez któregoś zgłasza błąd że brakuje <bitstream file>.
Nie wiem jak sobie z tym poradzić (wydaje mi się, że ta
wersja którą mam uległa już przeterminowaniu).
A może ktoś ma wesję (eg. shareware) której jeszcze
nie wygasła "data przydatności do spożycia". Bardzo
bym prosił o przysłanie takiej na mojego priva.

                                Peter
                                pwysoki_at_kki.net.pl