Re: MKS_VIR (ale na spokojnie)

Autor: Toczek (Toczek_at_kki.net.pl)
Data: Wed 24 Dec 1997 - 01:54:20 MET

On 23 Dec 1997 10:07:50 +0100, Kamil Konieczny <kkoniec_at_mks.com.pl>
wrote:

>tez watpie, wirusa pewnie nie masz
>mozesz podeslac ten plik na ktorym mks sie wiesza do
>wirus_at_mks.com.pl ???
Spokojnie, doceniam zaangazowanie i poswiecenie w pracy, ale naprawde
nie ma sensu w tym roku :-)))
Sprawdzilem go "na szybko" - wystartowalem system z boot disku 95,
podmienilem dyskietki i wystartowalem mks'a. Jesli, w ktoryms momencie
mks odwoluje sie do systemu (swap, czy cokolwiek innego) to mamy
rozwiazanie. Jesli Ci to pomoze, to dalem mu do skanowania 6GB
partycje FAT32.

Pliku Ci nie podesle, bo nie mam pojecia na ktorym stanal - puscilem
skanowanie i poszedlem przypalac sobie os na kolacje :-))). Jak
zjadlem i zobaczylem, ze caly czas stoi, to go po prostu wylaczylem i
dluzej sie nad tym nie zastanawialem :-)))

Sprawdze to dokladnie w swieta i jesli nic nie wymysle, to na pewno
sie odezwe.

Dzieki za zainteresowanie :-)

BTW: Planujecie wprowadzenie obslugi FAT32 w wersji DOS ? Szczerze
mowiac, po obejrzeniu bety win bardziej do mnie trafia interfejs z DOS
i idea zapuszczania testu przez wlozenie czystej dyskietki...
Chociaz, jesli powiesz, ze system + mks sie na dyskietke nie zmiesci,
to Ci uwierze...

--
Toczek; UIN:1007443
Toczek_at_kki.net.pl