Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Krzysztof Trybowski (trybik_at_kki.net.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 16:15:48 MET

|Poszukuję osoby znającej się bardzo dobrze na dyskach. Zakupiłem nowy
|dysk Segate 2.5GB. Po podzieleniu na partycje, formatowaniu, w scandiscu
|wychodzi błąd:
|"Ten dysk zawiera jedną lub więcej kopii zapasowych pliku tablicy alokacji
|FAT .Kopie powinny być identyczne, ale nie są." Wychodzi to przy każdym
|uruchomieniu scandiscu, naprawia i nic.Co z tym zrobić próbowałem prawie
|wszystkiego...

Zastanowil bym sie, czy nie ma jakis przeklaman podczas odczytu/zapisu. Moze
za dluga tasma IDE? Marnej jakosci? Moze kopniety kontroler IDE na plycie?
Sproboj ustawic najnizsza z mozliwych predkosci, wylaczyc 32-bit access, ide
block mode, itp w BIOSie i sprobowac zrobic partycje. Jesli juz nie bedzie
bledow, to znaczy, ze chyba trafilem.

--
Krzysztof Trybowski
trybik_at_kki.net.pl