Re: ? FIC PA-2012 ?

Autor: Jaroslaw Lis (lis_at_papuga.ict.pwr.wroc.pl)
Data: Mon 22 Dec 1997 - 02:54:28 MET

On 17 Dec 1997 15:16:20 GMT, Marek L. Kozak wrote:
>Ostatnio pytałem tu o płytę, która chodziłaby na 83 MHz i miała
>zintegrowany kontroler SCSI (+ parę innych bajerów).
>Wyglšda na to, że (przynajmniej na razie) takiej płyty nie ma. Mój wybór
>padł więc na FIC PA-2012 - niestety kontroler SCSI trzeba będzie kupić
>oddzielnie.

Nie mart sie. Oddzielny steronik ma pare zalet:

1) nie ma sie klopotow jak plyta padnie i zwroca pieniadze :-)
2) mozna karte z dyskiem wsadzic do torby i pojsc gdzies przegrywac
   dane.

Na podobnej zasadzie mocno bym sie zastanowil przed kupnem sterownika
NCR bez BIOS, i plyty obsluga NCR w biosie.

J.