? FIC PA-2012 ?

Autor: Marek L. Kozak (marko_at_mega.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 16:16:20 MET

Witam,

Ostatnio pytałem tu o płytę, która chodziłaby na 83 MHz i miała
zintegrowany kontroler SCSI (+ parę innych bajerów).
Wygląda na to, że (przynajmniej na razie) takiej płyty nie ma. Mój wybór
padł więc na FIC PA-2012 - niestety kontroler SCSI trzeba będzie kupić
oddzielnie. Płyta ATX, ma AGP i 1 MB cachu.

Mam parę pytań do kogoś kto pracuje z taką płytą:
1. Jaka jest jej wydajność? Jaki ma max mnożnik ?
2. AMI BIOS - co o nim sądzicie ? Czy można go upgradować ?
3. Chipset 590VP3 - co to takiego ? Czy cachuje pamięć powyżej 64 MB ?
4. Kto jest dystrybutorem tej płyty w Warszawie ?

Z góry dziękuję za wszelkie informacje.

--
Pozdrawiam
Marek L. Kozak