Re: Bardzo duża prośba o pomoc! (tablica alokacji FAT)

Autor: Zając (hare_at_friko2.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 18:21:22 MET

Lost nie mam, a nie wiem co uwazasz za "inne cudenka".Kupilem podzielony na
partycje, ale nie odpowiadaly mi te wielkosci.Po moim podzale wychodza
bledy w scandiscu (fat). Poza tym wszystko co nagram na ten dysk "psuje
sie", i tworza sie pliki z roznymi znaczkami jako nazwa niesamowicie duzych
wielkosciach. Moze to wirus? chociaz sprawdzalem, a poza tym nowe partycje
i formatowanie powinny go zniszczyc.

--
(o:B