Re: AMD K6 a cache - test

Autor: Grzegorz Sawicki (gsawicki_at_friko.onet.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 16:36:13 MET

On Fri, 19 Dec 1997 22:40:40 GMT, marcinpr_at_polbox.com (Marcin
Przygoda) wrote:

>Mam jeszcze problemy z odtwarzaniem MP3 przy 44100 (dla mniejszych
>częstotliwości jest dobrze). Chodzi o to, że poddczas odtwarzania
>takiego MP3 nie można praktycznie nic więcej robić. Wystarczy "latać"
>myszką po menu start, lub układać pasjansa, a dźwięk jest sfałszowany,
>przystaje i skacze :-). Nie przeszkadza mu natomiast zapuszczenie w
>tle np. kompresji jakiegoś pliku.
Niekiedy podczas sluchania mp3 (WinAmp 1.55) pisze jakis tekst w MS
Word. Jak zaczne wiecej mieszac to mp3 zwalnia (mam k5 - 150), ale
poza tym jest wszystko ok, nawet gdy kompresuje mp3 pod dosem w l3enc
(oczywiscie w okienku). Mozesz odpalic monitor systemu (ten z Win 95)
i sprawdzic ile % procesora zrzera ci odgrywarka, u mnie to jakies
10%. (44100 kHz, 128kb/s).

Grzegorz Sawicki
e-mail:
       gsawicki_at_friko.onet.pl