Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Jacek Żoch (zoch_at_free.polbox.pl)
Data: Sun 21 Dec 1997 - 00:15:50 MET

Tristan Alder <smiejek_at_zeus.polsl.gliwice.pl> napisał(a) w artykule

> Ale w USA wszystko jest na odwrot ;^)
Tak, tam Clinton to liberal, czyli socjalista,a nie jak u nas prawicowiec.
> Z zalozenia - prawica to kregi wywodzace sie z arystokracji i
> burzuazji. Kapitalisci wyzyskujacy robotnika. Lewica - obroncy tegoz
> robotnika, ludzie wywodzacy sie z narodu. Wiem - teraz to sie nieco
Tak -w nowelkach Konopnickiej
Lewica - wydaje, to co zarobila prawica.
> monarchia powinna nastac w Polsce
Chetnie, jezeli bylby ktos godny tytulu...
> Bo mam powody. Gdyby nie PSL, okres ostatnich czterech lat bylby
> najbardziej stabilnym okresem w historii od roku 1986.
No tak, bezruch i stagnacja, be jakichkolwiek zmian
> Nie. Za Balcerowicza bylo ogolne rozpasanie. Kazdy, kto chcial,
A dotad SLD mowilo, ze zaciskanie pasa.....
> otwieral co popadnie. Walesa nawolywal: "Ludzie wezcie sie i cos se
> otworzcie" (i otwierali - sklepy, poczty itp. Glownie w nocy ;^))
No tak, to Walesa jest winny przestepstwom, a nie SLD ze swoimi
powiazaniami..
> Wtedy kazdy mogl zalozyc sobie sklep i to sie najbardziej oplacalo. A
> masa fajnych przedsiebiorstw poupadlo. Zapanowala gospodarka
Tak, poupadalo troche nierentownych, nieefektywnych dinozaurow socjalizmu.
Jest czego zalowac.... Te, ktore niestety nie upadly ( n[p. kopalnie ) do
dzisiaj drenuja nasze podatki..
> konsumpcyjna, a nie bylo komu wytwarzac. Ciekawe gdzie na Zachodzie
W USA znaczaca wiekszosc ludzi pracuje w uslugach, kopalnie i huty byly
modne 50 lat temu...
> masz taka latwosc powstawania biznesu i parti politycznych jak "za
No tak, SLD wprowadzilo koncesje i zezwolenia, teraz otwierac mogli juz
tylko "swoi" lub ci, ktorzy
dali w lape.
> Balcerowicza"? Trzej ludzie mogli sobie partie zalozyc. Sam widzialem
> u nas "Partie Przyjaciol Video". Jaki to ma sens? A wszystkie male
A jakby tak znowu byla tylko jedna sila przewodnia narodu..
> otwierac biznes. Kazdy by chcial byc kapitalista i pracodowca. A robic
> sie nikomu nie chce.
A ja czytalem, ze produktywnosc naszej gospodarki wzrosla kilkakrotnie, ze
jestesmy "tygrysem" Europy, tak mowil niejaki Kolodko, to on pewnie jest z
UW, albo AWS...
> No nie wiem. Za czasow SLD dosc duzo pozmieniano np. w Zabrzu. Do tej
> pory byla to sypialnia Slaska, podupadla i zabiedzona. Teraz
> odremontowano sporo drog, buduje sie stacje bezynowe. Wyobraz sobie,
Tak, to dobry rzad buduje stacje benzynowe i supermarkety, a ja myslalem ze
prywatne firmy..
A poza tym to przeciez owa rozpasana konsumpcja, o ktorej wczesniej
piszesz, jaka jest wiec ona dobra, czy zla..
Kto poza tym obecnie rzadzi w Zabrzu, to tak a` propo drog, bo to samorzady
( tez wymysl UW ) budowaly ich duzo, a rzad SLD nic w tej sprawie nie
robil..
> Obawiam sie, ze teraz zamist Arala postawia nowa nekropolie albo
> kaplice. Nie bronie im - sam korzystam, bo jestem wierzacy, ale nalezy
> zwracac uwage na to, ze nie kazdy jest.

Wiesz co - lecz sie, to jest obsesja !

> Prawica nauczyla sie jak w kosciele: Kazanie, wiernych zbluzgac,
> zarzadac ofiar, naryczec, powiedzidc swoje, a nastepnie "AMEN". Wierni

To po co chodzisz do kosciola, ajk tam tak jest tak okropnie ?

> na to "Bog zaplac" i obliza sie. A w Sejmie SLD tak nie pozwoli...

Oh jakie to SLD dobre !

> Maja prawo do pytan do wniosku. Jedynie SLD ma wyksztalconych do
> rzadzenia ludzi. Taki Marszalek Sejmu prawie sie poplakal jak mu z tym

Kogo
oszusta KATA, szpiega OLINA, uczciwego Sekule ( o pardon on juz nie jest w
Sejmie ),
super prawnika, obroce niezaleznosci prokuratorsiej ?

--
jacek