Odp: 4 rozne problemy

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 03:29:01 MET

>Witam wszystkich
>Mam 4 problemy:
>1. Gdzie jest umieszczana pamiec cache w komputerze?
L1 - bezposrednio w procu
L2 - na plycie gl. lub wogule jej niema

>2. Komputer pracukjacy po systemem Win 95, zaczal
>ostatnio bez wyswietlania zadnych bledow, zawieaszac sie.
>Wykluczam cooler jako winowajcę? Gdzie szukać przyczyny?
W win95 ... to szajs ...

>3. Posiadam komputer z procesorem Pentium Intel133,
>mimo tego wszystki programy diagnostyczne podaja wynik
>jak dla Pentium90(Np NUtilities 21.0). Wiem ze procesor nie jest
>podkrecony, czy wine za taki stan rzeczy moze ponosic plyta
>glowna lub brak pamieci cache?
tzn wyniki szybkosci sa jak dla p90 czy info podaje
ze masz proc p90 ??
to 1 jesli niemasz cache L2 (w co watpie chyba ze to laptop)
2-ga mozliwosc - zeczywiscie masz p90 ?!?!

>4. Uzywam programiku licznik polaczen telefonicznych wersja 4.2
>kiedys dzialal bezblednie niesttey teraz, nie zapisuje zadnych polaczen,
>nie brakuje mu zadnej biblioteki, zapisuje polaczenie w rejestrze zdarzen,
>a mimo tego ne pokazuje polaczen. Gdzie lwzy wina?
niezainstalowales moze net medic'a ? on kradnie log ....

>Jesli mozeci pomoz na jakikolwiek temat wielkie dzieki.
no problem ...
staram sie jak moge

>Marcin Porebski

| Tomasz Stiller |