Odp: win386.swp

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 03:22:04 MET

>Pytanko jak ograniczyć plik wymiany win386.swp
>Mam 32MB ramu i po uruchomieniu plik ten zajmuje ok.25 MB więc dla systemu
>pozostaje ok.6MB
NIE NIE NIE ...
mylisz 2 rodzaje pamieci te 32mb to fizyczna pamiec w twoim kompie
a win386.swp to plik pamieci wirtualnej lub jak kto woli plik wymiany
(swap file)groza 95 wykozystuje go do przechowywania tymczasowych
danych ... jak cos sie niemiesci w fizycznym ramie (te twoje 32mb)
jest czesciowo przezucane do swap file'a .
W zaleznosc od zapotrzebowania plik wymiany moze sie
powiekszac (ustawinia stand. windowsa)u mnie jest to 64mb
(16 mb fizycznego ramu) sam go tak ustawilem ...
a i 200mb to nie zadkosc (mam tu na mysli windows NT 4 wks.) ,
jasli niezabardzo wiesz co z tym zrobic zostaw konfig windowsowi
on sobie z tym poradzi ....
Jest taka zasada im wiecej programow odpalisz tym bardziej
zwiekszy sie swap ...
Poprostu system bedzie potrzebowal wiecej pamieci niz 32mb
i zrekompensuje to sobie pamiecie wirtualna ..