Re: 4 rozne problemy

Autor: Romuald Zylla (zylla_at_ck-sg.p.lodz.pl)
Data: Sat 20 Dec 1997 - 10:14:55 MET

On Fri, 19 Dec 1997, Marcin Porebski wrote:

> Witam wszystkich
> Mam 4 problemy:
> 1. Gdzie jest umieszczana pamiec cache w komputerze?

  Albo w slocie jesli to jest dosc nowa plyta
  albo w podstawkach jesli plyta starsza.

> 2. Komputer pracukjacy po systemem Win 95, zaczal
> ostatnio bez wyswietlania zadnych bledow, zawieaszac sie.
> Wykluczam cooler jako winowajcę? Gdzie szukać przyczyny?

  W pamieci wirtualnej. W momencie proby zrzucania na dysk
  pamieci wirtualnej nie wyrabia sie polaczenie z dyskiem.
  Zmniejsz wartosc PIO dysku z Auto na PIO2 albo nizej.

> 3. Posiadam komputer z procesorem Pentium Intel133,
> mimo tego wszystki programy diagnostyczne podaja wynik
> jak dla Pentium90(Np NUtilities 21.0). Wiem ze procesor nie jest
> podkrecony, czy wine za taki stan rzeczy moze ponosic plyta
> glowna lub brak pamieci cache?

  Ustawienia jumperkow na plycie powoduja wybor szybkosci
  taktowania procesora. Zajrzyj do instrukcji plyty
  o obejrzyj jumperki na plycie glownej.

> 4. Uzywam programiku licznik polaczen telefonicznych wersja 4.2
> kiedys dzialal bezblednie niesttey teraz, nie zapisuje zadnych polaczen,
> nie brakuje mu zadnej biblioteki, zapisuje polaczenie w rejestrze zdarzen,
> a mimo tego ne pokazuje polaczen. Gdzie lwzy wina?

  Ch.G.W. :)

--
Romek
  ----- pecetologia to nauka doświadczalna -----