Re: okidata drukarka problem

Autor: Robert Slawinski (rslawins_at_pratt.edu)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 21:27:26 MET

> Wiec jesli u ciebie pasek jest tylko na pierwszej stronie
> to znaczy, ze sie gdzies toner zbiera, na pierwszej stronie
> przechodzi na papier i na kolejnych stronach sie nie pojawia.
> A wiec "shag it". Cala drukarke byloby trudno.

no to zaczalem trzasc. jak mnie zona zobaczyla to od razu sie zlapala za
guzik (na szczescie) jak potem widziala naszego kota tez sie za guzik
lapala. nic z tego. pasek jak byl tak byl, a moze mu sie nawet
polepszylo bo jakby zgrubial i zrobil sie bardziej dorodny.

po ilus tam probach dodwonilem sie do service'u okidata i sie okazalo,
ze nie moge uzyskac bezplatnej informacji tylko musze placic za minute
pogaduszek z tech support. ale co mi tam. facet z tech support byl
niezwykle rzeczowy, zadal mi kilka pytan pomocniczych z zestawu drugiego
i powiedzial, ze to normalne zachowanie zuzytego bebna, ktory
prawdopodobnie byl bezczynny przez czas dluzszy (jakby przy tym byl).
beben tez okazal sie nie taki drogi jak widzialem w ogloszeniach.

no to wlasciwie na tyle. zobaczymy czy zalozenie nowego bebna pomoze.
tymczasem dzieki za moralne wsparcie. <rs>