Re: Pomocy!

Autor: JoteR (joterusw_at_polbox.com)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 16:41:33 MET

Elzbieta Slomka napisał(a) w wiadomości:
<67am63$pq0$1_at_galaxy.uci.agh.edu.pl>...
>hej!
>to nie Elzbieta tylko jej syn :))
>Mam problem - zmienilem ostatnio komputer, z esedziwego 486 na
>Pentium 166. Mam Gravisa, jeszcze jednego z pierwszych. Teraz nie moge
zainstalowac
>go znowu z dyskietek, bo wychodzi jakis blad NMI. W podreczniku pisze, ze
>trzeba sprawdzic Parity Circuit (czy cos takiego) w BIOSie albo
>na plycie glownej. Pod Win95 wogole nie inicjalizuje karty, a pod DOS-em
>dzwiek jest, tyle ze wlasnie nie da sie zainstalowac. Szukalem tego
> [...]
Jeżeli masz BIOS Awarda, spróbuj zmienić w Chipset Features Setup parametr
16-Bit I/O Recovery Time na wyższą wartość. Domyślnie jest 1, stare karty
ISA nie nadążają. O ile dobrze pamiętam, wszystkie Gravisy były kartami
16-bitowymi, gdybyś jednak miał 8-bitową, to zwiększ parametr 8-Bit I/O
Recovery Time.

joterusw_at_polbox.com