Pomocy!

Autor: Elzbieta Slomka (slomka_at_galaxy.uci.agh.edu.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 09:17:07 MET

hej!
to nie Elzbieta tylko jej syn :))
Mam problem - zmienilem ostatnio komputer, z esedziwego 486 na
Pentium 166. Mam Gravisa, jeszcze jednego z pierwszych. Teraz nie moge zainstalowac
go znowu z dyskietek, bo wychodzi jakis blad NMI. W podreczniku pisze, ze
trzeba sprawdzic Parity Circuit (czy cos takiego) w BIOSie albo
na plycie glownej. Pod Win95 wogole nie inicjalizuje karty, a pod DOS-em
dzwiek jest, tyle ze wlasnie nie da sie zainstalowac. Szukalem tego
parity, ale nic takiego nie znalazlem. Jak ktos wie o co chodzi to
POMOCY!!!

Kaes