Autor: Yugo (yugo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 13:12:58 MET
-- yugo_at_kki.net.pl _YUGO > O nie kiedyw wszedłem na ten numer zdobylem pas i login po zalogowaniu > napisano ze: Przepraszamy ale to polaczenie jest platne 3,70 za/ min :o(( > I co ty na to !!!! > -- > Pozdrowienia > AdamN > mailto:bambo_at_kki.net.pl > http://www.kki.net.pl/bambo > ICQ UIN: 5138887 > Ja zadzwonilem na numer 080020019 - i ta sama sytuacja : " Przepraszamy ale od dnia xx.xx.xx. ten numer jest platny 3,70 min A login i haslo podalem jak dla T. P. S.A. i tylko w tym przypadku wyskoczyl ten komunikat, gdy wpisywalem inne identyfikatory czy hasla wyskakiwal tylko kumunikat o bledzie i mozna bylo probowac 3 razy po czym sie rozlaczalo . P.S. Jesli masz jakies inne ( nie ppp) dzialajace haslo pod numer 0-800 to wyslij mi na priva. A tak w ogole to czy po podaniu tego komunikatu zaraz Cie rozlaczylo ? _YUGO
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 16:38:34 MET DST