Matrox Mystique za 250 - 300 zl. Czy warto?

Autor: Rafal Altyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 08:14:20 MET

Czesc.
Mam mozliwosc kupna karty Matrox Mystique 2MB SGRAM (nie Matrox
Mystique 2) za 250-300 zl. Jak myslicie - warto? Karta byla uzywana
tylko przez jakies 2 tygodnie. A moze jest jakas karta w podobnej
cenie oferujaca wieksze mozliwosci (2D ,3D)? Moze jakas karta ATI lub
inna? I co sadzic o tej MM? Moze opinie jej posiadaczy? Planuje troche
pograc, ale glownie interesuje mnie grafika 3D (Lightwave3D). W tej
chwili mam iP166MMX, 32MB ram, plyta TXPro.
Pozdrawiam
Rafal Altyn (rafaltyn_at_friko.onet.pl)