Re: Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: Grzegorz Bodaszewski (warta_olsztyn_at_bptnet.pl)
Data: Thu 18 Dec 1997 - 03:22:35 MET

"roman_at_silesia.pik-net.pl" <roman%silesia.pik-net.pl_at_f88.n484.z2.fidonet.org>
wrote:

>Dariusz Brzeziński wrote:
>
>[...]
>
>Robaczku drogi - żal mi Ciebie, ba masz wiele rozczarowań przed sobą.

Nie łudź się. Ten gatunek ludzi zwala wszystko na 'komunę'...

>Pamiętam Gomółkę, Spychalskiego, Cyrankiewicza,
>lądowanie Apollo 11,

Ech, to było przeżycie ! Jedna z niewielu rzeczy, którą pamiętam
z dzieciństwa... Podobno byliśmy jedynym krajem za 'żelazną
kurtyną', który to transmitował na żywo.

> wojnę w Wietnamie
>(wiecznie w radiu delta Mekongu), Gierka, Jaruzelskiego itd.
>Pamiętam także przedwyborcze obietnice AWSu o obniżaniu podatków i podnoszeniu
>wynagrodzeń. Konfrontuję je teraz z rzeczywistością. Rozczarowany nie jestem i
>niewiele jest mnie w stanie już zaskoczyć.

>Może tak byś przestał żyć rzeczywistością lat 80-tych, które trochę za mocno
>wbiły Ci się w pamięć i rozejrzał się trochę po _obecnym_ świecie...

Nie jestem pewien, o _którym_ grudniu on mówi...
Bo w 1981 ni cholery nie widziałem żadnego czołgu - najwyżej SKOT-y
i BTR-y ;-)

Grzegorz Bodaszewski
== warta_olsztyn_at_bptnet.pl gregboda_at_free.polbox.pl