Protest przeciw zmianie stawki na 22%

Autor: roman_at_silesia.pik-net.pl
Data: Sun 14 Dec 1997 - 23:47:47 MET

Dariusz Brzeziński wrote:

[...]

 DB> 8. Sluchaj no koles: pewnie Ty nie pamietasz, bo byles za maly jak to
 DB> wujkowie Pana Millera, Jaskierni i innych wyprowdzili w pewna
 DB> grudniowa noc czolgi i kazali strzelac do nas. I ja mam uwierzyc, ze
 DB> oni beda szczerze walczyc o "tani dostep do internetu dla kazdego"?
 DB> Zal mi Ciebie, bo masz jeszcze wiele rozczrowan przed soba.

Robaczku drogi - żal mi Ciebie, ba masz wiele rozczarowań przed sobą. Pamiętam
Gomółkę, Spychalskiego, Cyrankiewicza, lądowanie Apollo 11, wojnę w Wietnamie
(wiecznie w radiu delta Mekongu), Gierka, Jaruzelskiego itd.
Pamiętam także przedwyborcze obietnice AWSu o obniżaniu podatków i podnoszeniu
wynagrodzeń. Konfrontuję je teraz z rzeczywistością. Rozczarowany nie jestem i
niewiele jest mnie w stanie już zaskoczyć.
Może tak byś przestał żyć rzeczywistością lat 80-tych, które trochę za mocno
wbiły Ci się w pamięć i rozejrzał się trochę po _obecnym_ świecie...

--
RoMan (2:484/88_at_fidonet.org)
mailto:roman_at_silesia.pik-net.pl