Odp: Tomasz Stiller

Autor: Tomasz Stiller (kaszel_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 18:15:09 MET

>Witam.
>
>Czy kolega Tomasz to nie moglby sobie jak wszyscy przestawic newsczytacza
>zeby przy odpisywaniu wstawial temat z oryginalu a nie jakis przerobiony ?
Przerobiony ???
niezabardzo wiem o co ci chodzi ?
czy oto ze Outlook Express wstawia odp: xxxx zamiast re: xxxx
hmmm program spolszczony to wstawia odp: ... ???
czasem wycinam kawalki typu re: odp: re: xxxx tak ze
zostaje same odp: xxxx czy ciag postow zostaje wtedy naruszony ...
a moze dlatego ze peceta dostaje poczta i odpowiadam jak na zwykle listy
naprawde niewiem ...

>A jesli juz tak bardzo lubi zeby pisac w caly swiat to moze zaglosujmy
>i utworzy sie grupe:
>pl.comp.pecet.odp:tomaszstiller
Sorry jak kogos szczegulnie urazilem tymi ustawieniami
jesli ktos mi powie jak przestwaic tego OE to oczywiscie
to zrobie ..... niewynika to z mojej zlosliwaosci tylko
z niewiedzy :((((
Wlasnie przekopalem sie przez wszystkie opcje
i nieznalazlem niczego podejrzanego ?!?!?!

Wiem ze bardzo wielu z was traktuje programy
malomiekkiego za niegodne uwagi jednak outlook express
ma dlanie jedna zalete jest w 100% free

.... A moze ktos odrazu ktos zaproponuje mi jakis soft do
poczty/news ?
> Slawomir Sidor

| Tomasz Stiller |
| e-mail kaszel_at_kki.net.pl |