RE: Nagrywanie MP3

Autor: Andrzej Bednarczyk (andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 12:03:25 MET

Mistrzu, nie ma czegoś takiego. format mpeg layer 3 jest formatem
kompresji jeśli można tak powiedzieć... a nie formatem zapisu dźwięku.
(zaraz polecą maile że jestem nieprecyzyjny heheh... wiem o tym, nie
chce mi się po prostu dłużej rozpisywać). Soft o który Ci chodzi
musiałby i tak zgrać sobie kawałek na np. wav a potem skompresować. Co
najwyżej mógłby Cię o tym nie informować, ale na to samo by wyszło...
Podobno jest coś takiego jak MP3 Producer, ale osobiście nie używałem.

andrzej.bednarczyk_at_polkomtel.com.pl
tr4nce_at_mega.com.pl