Re: BitWare-Zoltrix33.600-Problem???

Autor: mazzi (mazzi_at_polbox.com)
Data: Wed 17 Dec 1997 - 05:58:56 MET

Konrad Kaminski ( HADEK ) napisał(a) w artykule
<3496f621.0_at_news.tpnet.pl>...
: Zainstalowałem dodatkowe oprogramowanie dostarczane
: razem z modemem o nazwie BitWare i mam kłopot
: z automatyczna sekretarka ( niemowiac o faxie )
: Otoz !!!:
: Gdy ktos domnie dzwoni , modem odbiera
: połšczenie ale gada ciagle to co nagrałem ( w kułko )
: i nie zachwuje wiadomosci zostawianych przez dzwoniacych
: Wyglada wszystko OK znaczy modem czeka ktos dzwoni
: modem sie włšcza , odtwarza wiadomosc ( w kułko ) ,
: klijest niewie co sie dzieje i odkłada słuchawke , modem
: sie wyłšcza i czeka na nastepne połšczenie.
:
: Prosze o jakiekolwiek porady w tym temacie
: Jak to cholerstwo skonfigurowac zeby było dobrze.
:
Hej...
1.RCVManager\setup\receive setup\answer mode->ustaw co potrzeba(uniwersalne
jest voice/fax/data]
2.RCVManager\setup\voice system setup ->wyrzuciłem play voice /fax/data
selection message i ustawiłem default answer mode na voice
3.RCVManager\setup\voice system setup ->ustaw record na handset
U mnie z tym działa .( W ogóle nie uzywam klasycznego aparatu
telefonicznego].
P.S.Na priv wysłalem bitvoice.ini porównaj sobie ze swoim

--
Pozdrowienia       mailto:mazzi_at_polbox.com