BitWare-Zoltrix33.600-Problem???

Autor: Konrad Kaminski ( HADEK ) (hadek_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 22:45:45 MET

Zainstalowałem dodatkowe oprogramowanie dostarczane
razem z modemem o nazwie BitWare i mam kłopot
z automatyczna sekretarka ( niemowiac o faxie )
Otoz !!!:
Gdy ktos domnie dzwoni , modem odbiera
połšczenie ale gada ciagle to co nagrałem ( w kułko )
i nie zachwuje wiadomosci zostawianych przez dzwoniacych
Wyglada wszystko OK znaczy modem czeka ktos dzwoni
modem sie włšcza , odtwarza wiadomosc ( w kułko ) ,
klijest niewie co sie dzieje i odkłada słuchawke , modem
sie wyłšcza i czeka na nastepne połšczenie.

Prosze o jakiekolwiek porady w tym temacie
Jak to cholerstwo skonfigurowac zeby było dobrze.

Pozdrawiam i dziekuje za jakškolwiek pomoc.

Konrad Kaminski ( HADEK )
http://friko.onet.pl/ra/hadek
hadek_at_friko.onet.pl
ICQ : 4080803