Re: Podlaczenie modemu

Autor: Robert Peronski (peronski_at_op.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 20:53:19 MET

Witam,

Krzysztof Matula wrote:

> Mam wlasnie Bitware-a. Faktycznie mozna tam ustawic tryb odbierania na
> "fax only", ale czy to jest to o co mi chodzilo? Zeby stwierdzic czy
> przyszedl fax pierwszy musi podniesc sluchawke modem. A jezeli to nie
> fax to co? Zwykly telefon z sekretarka w normalnych warunkach nie
> zacznie nagrywac... A moze da sie cos zrobic zeby jednak zaczal?

Sprobuj tak: Setup/Receive/Receive Options/Answer Mode ustawione na
Voice/Fax. Ponadto Voice/Setup/Voice System/Answer Options/Defaul Answer
Mode ustawione na Voice.
Przy takich ustawieniach, jezeli Twoj modem po odebraniu "nie uslyszy"
sygnalu faxu z drugiej strony, wlaczy sie sekretarka glosowa. W wypadku,
gdy ktos wysyla do Ciebie fax, modem przelacza sie w tryb faxu. U mnie
dziala.

--
Pozdrawiam,
Robert Peronski