Re: Podlaczenie modemu

Autor: Krzysztof Matula (kmtaboo_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 17:25:11 MET

On Mon, 15 Dec 1997 06:18:10 +0100, "Leon Hayder" <leohay_at_pr.onet.pl>
wrote:

>Krzysztof Matula napisał(a) w wiadomości:
><3492d268.972095_at_news.icm.edu.pl>...

>W opcjach niektórych programów np.BitWare jest możliwość ustawienia co ma
>odbierać program "Fax/Data/Voice" poszukaj w swoim programie .

Mam wlasnie Bitware-a. Faktycznie mozna tam ustawic tryb odbierania na
"fax only", ale czy to jest to o co mi chodzilo? Zeby stwierdzic czy
przyszedl fax pierwszy musi podniesc sluchawke modem. A jezeli to nie
fax to co? Zwykly telefon z sekretarka w normalnych warunkach nie
zacznie nagrywac... A moze da sie cos zrobic zeby jednak zaczal?

KM

--
kmtaboo_at_priv.onet.pl
kmtaboo_at_iname.com