Re: MKS_VIR

Autor: Lukasz Rewerenda (lrew_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 16 Dec 1997 - 09:35:28 MET

In article <673lbs$2ur$1_at_sunsite.icm.edu.pl>, Silver wrote:

[...o MksVirze...]

> Nie, ale nie bede placil za cos co za miesiac bedzie stare, skoro moge miec
> za darmo !!! Jak chcesz to plac, mi to nie przeszkadza !!!

Słuchaj no, panie potencjalny złodziej

Po pierwsze MKS VIRa, skoro go potrzebujesz, możesz sobie ,,zaprenumerować'',
tj. płacisz raz i otrzymujesz nową wersję co miesiąc - przez rok.
Nie jest to wcale drogie - zapewniam.

Po drugie: jeśli takie małe g***** jak Ty będą darmowo kopiować programy,
to uczciwi ludzie będą zmuszeni płacić więcej - jeśli tego nie rozumiesz,
to winszuję ignoranctwa. Mnie przeszkadza Twoje nastawienie, choć akurat
emkaesa nie używam (pod Linuxem to on mi na nic).

Mam szczerą, chrześcijańską nadzieję, że zgnijesz w więzieniu.

--
Ł.R.